Benelli Leoncino 500 w odmianie Trail. Bardzo dobra wersja szosowa, dostała kilka usprawnień, dzięki czemu może teraz nosić miano prawdziwego, pełnoprawnego scramblera.
Opis
Jak na warunki offroadowe, lepszy jest nawet od terenowego brata TRK 502X, a to za sprawą po prostu niższej wagi. Nie ważne gdzie, idzie jak przecinak. Silnik 47,6KM bardzo ładnie się zbiera na asfalcie, i ma aż nadmiar mocy po za nim. Dla mnie rewelacja, zwłaszcza patrząc na ogół, możliwości, wyglądu i ceny.
Różnice w stosunku do wersji standardowej: felgi szprychowe, 19″ przód i 17″ tył, obute w opony Metzeler Tourance. Do tego dłuższe lagi z przodu i lekko zmieniony wahacz na tyle. Dzięki temu mamy większy prześwit, większy skok zawieszenia, i oczywiście wyżej kanapę.
Parametry
Cena | 23790 zł |
Silnik | 2 cylindry, 4 suwowy, 4 zawory na cylinder |
Pojemność | 499,6 ccm |
Chłodzenie | cieczą |
Rodzaj zasilania | wtrysk Bosh motronic |
Max moc | 47,6 / 8500 KM / obr |
Max moment | 45 / 5000 Nm |
Skrzynia | 6 biegów |
Przeniesienie napędu | łańcuch |
Poj. zbiornika paliwa | 13,5 L |
V-max | 170 km/h |
Spalanie | 4,0 l/100km |
Waga | 186 kg |
Stosunek moc/masa | 0.188 kw/kg |
Zobacz również inne: | |