Pierwsza elektryczna sto dwudziestka piątka jaką miałem okazję przetestować. Świetny nowoczesny skuter, zdecydowanie do śmigania po mieście.
Opis
Pierwsza elektryczna sto dwudziestka piątka jaką miałem okazję przetestować. Świetny nowoczesny skuter, zdecydowanie do śmigania po mieście, natomiast zdecydowanie jeszcze za mało, by traktować go jako stu procentowy ekwiwalent dla klasycznych spalinowych motocykli 125.
Jazda po mieście, super. Wystarczająco dużo mocy by szybko ewakuować się ze skrzyżowania, „katapultować” ze świateł, czy po prostu sprawnie włączyć się do ruchu.
Zasięg w okolicach 90km, w wielu miejskich przypadkach daje kilka dni jazdy.
Cykl podmiejski… tu jest trochę gorzej. 80km/h to i co prawda szybciej niż motorowery, ale przy ciągłym wykorzystaniu tej prędkości maksymalnej, bateria zdecydowanie szybciej będzie nam uciekała. Cóż, nie ma też czemu się dziwić, to maszyna dedykowana i przedstawiana jako typowo miejsca.
Na pewno muszę wspomnieć najważniejszym aspekcie. Nowoczesność pełną gębą. 36 czujników monitorujących pracę skutera i baterii. Stałe połączenie z internetem i gps. Zarządzanie skuterem, informacje alarmowe, diagnostyka, wszystko dostępne na ekranie sparowanego smartfona. Gadżet który uwielbiam, i który chciał bym mieć w każdym ze swoich motocykli, akcelerometr automatycznie wyłączający kierunkowskazy po wykonaniu manewru.
Długo bym mógł pisać na temat tej maszyny, ale co ważniejsze zobaczycie na filmiku:
Parametry
Cena | 17400 zł |
Silnik | elektryczny |
Pojemność | 3000W ccm |
Max moc | 4 KM @ obr |
Skrzynia | 3 tryby/max prędkości jazdy |
Przeniesienie napędu | silnik w kole |
V-max | 80 km/h |
Waga | 105 kg |
Zobacz również inne: | |