Romet SCMB 250

Można powiedzieć, totalnie nieznana maszyna na naszym rynku, a to przez mały silnik, niezbyt popularny typ nadwozia, teoretycznie za wysoką cenę.

Moim zdaniem, początkowa cena 12000 zł nie była taka zła, jak na to co za takie pieniądze dostawał klient. Ten silnik w nadwoziu choppera sprzedawał by się zdecydowanie lepiej, a tu mamy do czynienia z bardzo ładnym, ale jednak mniej popularnym typem,  scramblerem.

Silnik za mały ?? To zależy, bo jak na maszynę do jazdy w koło komina,z okazjonalnym wykorzystywaniem pojazdu jako właśnie lekko terenowego scramblera, jest zdecydowanie wystarczający. Fajnie się odpycha z niskich obrotów, jest stosunkowo lekki, nie wymaga nadzwyczajnego doświadczenia by ogarnąć maszynę, a pokusił bym się o stwierdzenie że jest naprawdę fajny by szlifować swoje umiejętności, tudzież złapać zajawkę w lekkim terenie, by w przyszłości sięgnąć bo bardziej terenową maszynę. Opcja numer dwa, dzięki prostej konstrukcji, maszyna ta świetnie nadaje się do przeróbek, więc kierunek konkretnego scramblera, a może typowo szosowego cafe racera…kwestia pomysłu 😉

Opis

0 0 vote
Article Rating

Parametry

Cena 8999
Silnik 2 cylindry w układzie V, 4 suwowy, 2 zawory na cylinder
Pojemność 249 ccm
Chłodzenie powietrze
Rodzaj zasilania wtrysk Delphi
Max moc 17,6 @ 8000 KM @ RPM
Max moment 18,5 @ 6000 Nm @ RPM
Skrzynia 5 biegów
Przeniesienie napędu łańcuch
Poj. zbiornika paliwa 14 L
V-max 115 km/h
Spalanie 3 l/100km
Waga 149 kg
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Zobacz również inne:
  • Kat. A2
  • << wróć do listy